MPS jest zrzeszeniem 20 firm szkoleniowych z rynku europejskiego. Inicjatorem i głównym kapitałowym właścicielem grupy jesteśmy my Anna I Krzysztof Kotapscy. Dzięki współpracy z naszymi partnerami zagranicznymi mamy dostęp do ciekawych programów i rozwiązań na rynku światowym.
Dysponujemy profesjonalnym know-how z obszaru zarządzania i kierowania, sprzedaży, HR oraz z zakresu kompetencji trenerskich.
W swojej ofercie aktualnie posiadamy największy wybór w Polsce, oryginalnych projektów szkoleniowych. Piszemy projekty szkoleniowe pod konkretne, nawet bardzo specyficzne potrzeby klientów.
Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która od 8 lat sprzedaje licencje szkoleniowe do ponad 40 krajów.
Naszym klientom oferujemy innowacyjne rozwiązania szkoleniowe i doradcze uwzględniając ich długoterminowe potrzeby wynikające ze zmian na rynku. Proponujemy inteligentne rozwiązania szkoleniowe, oparte w całości na naturalnych możliwościach rozwoju człowieka w połączeniu z celami biznesowymi firmy. Takie podejście do procesu projektowania szkoleń zapewnia skuteczność rozwiązań i naturalną przyswajalność zdobywanej wiedzy.
Jako właściciele MPS właśnie na filozofii ciągłego uczenia się i elastycznym podejściu do rozumienia zmieniającej się rzeczywistości zbudowaliśmy koncepcję naszego działania.
Takie właśnie oferujemy naszym klientom usługi i produkty.
Wartości:
- etyka współpracy
- relacje z klientem
- realizujemy cele w połączeniu z sukcesem.
- nauka oparta o ciągłe badania
To na co klient zawsze może liczyć sprowadza się do rozwiązań opartych na korzystaniu z licencji i współpracy z kilkunastoma partnerami edukacyjnymi z kraju i zagranicy, a grono ich stale się powiększa. Takie podejście pozwala nam na poszukiwanie rozwiązań dla klientów w oparciu o wiele źródeł know-how. Pozwala nam również tworzyć nasze licencyjne rozwiązania. Nie ma u nas standardowych rozwiązań, nie ma też gotowych projektów. Wszystkie zawarte na naszej stronie www. projekty są tylko przedstawieniem zakresu możliwości, z których klient może skorzystać.
Dążymy do tego, żeby nasi klienci byli lepsi każdego następnego dnia.